اخبار اقتصادی
چاپ10109:13 - 1395/03/10

ضرب و شتم یک مدیر به دست مدیران شهرداری!/تصاویر

محمدرضا جمالی سرپرست مرکز علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در کانال تلگرامی اش نوشت:

کارگرآنلاین: من محمدرضا جمالی هستم،مدیر مسول اسبق روزنامه جوان و قائم مقام روزنامه همشهری و مدیر روزنامه تهران امروز و رئیس فرهنگسراهای انقلاب و گلستان و در حال حاضر سرپرست مرکز علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستم.

به دلیل اینکه کاندیدای ائتلاف فراگیر اصولگرایان از شهرستان گلپایگان بودم (و با فاصله رای اندکی دوم شدم) در روز اول اسفند 94 و در بحبوبه تبلیغات مواجه با حکمی از جانب فردی به نام موسی پورموسوی مشاور شهردار تهران و رئیس موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران شدم و ایشان بی دلیل مرا عزل کرد.

با توجه به اینکه رئیس ما آقای دکتر صلاحی هستند و حقوق و مزایای خود را از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری می گیرم و مرکز علمی کاربردی متعلق به سازمان است و من با حکم رئیس سابق سازمان منصوب شده بودم، آقای دکتر صلاحی با عزل مخالفت کرد تا اینکه موسی پور موسوی چندین مرحله دیگر مرا عزل کرد و افراد دیگری را منصوب نمود که همگی مورد تائید دکتر صلاحی نبودند....

امروز موسی پورموسوی رئیس موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران به اتفاق چندین نفر با حمله به اتاق کار اینجانب و توهین به افرادیکه در اتاق بنده نشسته بودند با عبارات مرتیکه ،خفه شو،برو گمشو ،جعلق،زر نزن و...به اینجانب که از خانواده های ارزشی هستم و پدرم نیز مرحوم شده است فحاشی و توهین نمود البته بصورت مکرر.


بعد با کمک فردی به نام اسلام زاده دست های مرا گرفته و با زور مرا از صندلی بلند کرده و می کوشیدند مرا از اتاق بیرون کنند و در همین حین دائم فحاشی و توهین می کرد و دست مرا مجروح نمود.


سوال من از همه عزیزان اینست که آیا رواست با کسی که بیش از ده سال است در سیستم شهرداری شاغل است و دارای 2 دکترا و 1 فوق لیسانس می باشد اینگونه برخورد شود و جلوی کارمندان به وی فحاشی شود و در نهایت دست وی را مجروح کنند و به وی بگویند اصولگرا شدی تا تخلف ! کنی و برو ریش هایت را بتراش.


همه توهین های فوق از جانب موسی پورموسوی مشاور شهردار و رئیس موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران صورت گرفته است.
در ضمن ایشان برخی تعابیر قابل تامل نسبت به مجلس خبرگان و شورای نگهبان نیز داشت که ذکر آنها در اینجا ضروری نیست .من دو عکس نیز در ادامه می فرستم و قضاوت را به شما می سپارم. ارادتمند شما///دکتر محمدرضا جمالی

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران